Jobb i sommar

Tänk idag fick jag klart att jag får jobba på "mitt" äldreboende i sommar igen, åh jag är så himla glad. Maggan (chefen) blev jätteglad när jag ringde och sa att hon hoppats på att jag skulle ringa...annars har jag ringt dej, sa hon. Hon blev jätteglad när jag ville jobba och lovade mej 8 veckor direkt..sen vill de förståss kunna ringa mej vid behov precis som de gör nu..Åååhhhh vad jag är glad!!!!!

Jag sa att jag helst vill jobba deltid, inte heltid alltså, för jag vill inte att Victor ska behöva vara på fritids hela sommarlovet. Sen kommer ju Peter att ta semester under tiden jag jobbar så han kan vara hemma hos Vicce ett tag så det kommer att funka lika bra som förra året.
Som student är man ju extremt beroende av ett sommarjobb och jag kan inte tänka mej ett bättre än där jag ska vara. Både de gamla och arbetskamraterna är så himla goa.

Ja, det var bara det jag ville tala om...blev så glad och lättad!!

Dagens citat:

Ingenting är värdefullare än denna dag

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Vigdis

Va trevligt att du fått sommarjobb. Grattis! :)



Ha en fin kväll!

kram

2009-02-12 @ 20:18:47
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej! Alltid lika trevligt att läsa din blogg! Ha en bra helg!

2009-02-12 @ 21:08:14
Postat av: Evalena

Ett stort grattis ifrån oss till sommar jobbet.

Kan lova att det måste ha sett roligt ut när du var ute och sprang i trosorna det skulle man kunna tänka om dig faktiskt , du har så mycket roliga och kväsiga upptåg för dig kan jag tänka..

2009-02-12 @ 21:23:36
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0