Huvet på ett spett

Ja så har det känts idag. huvudvärken som Vicce haft hela helgen har avancerat över till mitt huvud. Nåja, jag har hellre ont än att Vicce ska ha det så......
Föreläsning på förmiddan, ganska intressant...äsch, nu ljög jag och det är fult att ljuga...jag satt mest och försökte se intresserad ut men helst av allt ville jag bara sova.
Efter föreläsningen skulle mina reskamrater grupparbete så jag tog tillfället i akt till att läsa lite. Jag bänkade mej i biblioteket och var hyfsat effektiv...ja så gott huvud orkade förståss.
Det gör fortfarande ont men nu är det snart dags för fotboll här hos oss....Manchester United - INTER Yea, det ska bli urspännande.

Fettisdagen idag ja.....det har jag ..eeehhh inte glömt för typ alla åt semlor idag alternativt ritade semlor i mitt anteckningsblock :)...men jag har helt enkelt inte varit sugen. Fattar ni...INTE SUGEN....PÅ SEMLOR....måste va nåt allvarligt.......Imorgon ska jag käka en smarrig hetvägg...semla med varm mjölk som den får simma omkring i....åååhhh vad gott.

Okej, nu soffan och ladda inför...the great game.

Lycka Till INTER!!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Undrar om det är något som går Simon hade från och till i dag även Nina och jag.. Konstigt . Hoppas matchen slutar som du vill eller som Vicce vill...

2009-02-24 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0