Hurra det snöar...eller har snöat....

Hurra det har snöat inatt!! Några små centimetrar har det allt kommit och det är otroligt vackert! När jag gick och la mej igår runt halv tolv så tittade jag ut och det hade börjat redan då. Det bara rasade ner massor sådär tyst ni vet..nästan ljudlöst och la sej som en skön matta över alltihop. Underbart!! Shit vad jag älskar vinterna alltså...då slipper man utslag, klåda, getingar, mygg, fästingar, svettig kropp, ja you name it....bara fördelar. Join me och älska vintern!!

Victor pratar med kompisen Simon i telefon och de kom på den brillianta idén att de kunde ses idag för de har ju samma sjukdom (kompisen har också insjuknat i samma). De är för söta, men det går ju inte såklart. När man är hemma och är sjuk så får man allt hålla sej lugn och försöka tillfriskna istället. Men det var ett bra försök dock *ler*. Barn är verkligen helt underbara!!

Vad kommer idag att bjuda på då......ser att ingen vågat lägga ut sina IQ-resultat...eller har ni inte provat....MEN GÖR DET DÅ!!!!!!

Himlen är mörkgrå, ser ut att bli mer snö...Peter plogar antagligen för fullt....JAg väckte honom inatt och sa att det snöade ymnigt...NEJ, SKOJAR DU?? sa han.....han var så trött stackarn så han orkade inte ens tänka tanken på att ploga då.
När han kom hem igår fick han ta traktorn och åka ner till våran granne som hade kört fast i mossen med sin traktor. Det gick bra att få upp den men ena lyftarmen gick sönder på våran.....skit också, och särskilt nu när det är plogning på gång.....sååååå typiskt. Nåja, det gick antagligen att svetsa sa han men när ska han hinna......

Jag kollade i studiehandledningen vad vi ska läsa nästa vecka...eller inför nästa vecka...det är hur mycket som helst.....och då menar jag RIKTIGT mycket. Jag har just läst klart det vi skulle plöja denna vecka....så då är det bara att rycka igång med nästa veckas.....kommer att få plugga hela helgen...KUL.....not.....

Dags att rycka igång lite här.....

Kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0