Här är jag i min nöd om kvällen....

Ja det är så sant så. Jag sitter här omhuldad av...böcker, papper, mer böcker, mer papper.....och ett tomt huvud. Ingen bra kombination när man skriver tenta...suck och stön. Självförtroendet är i botten sen förra tentan så varje ord jag skriver suddar jag ut X antal gånger...styckena ändrar jag 100 gånger X gånger...jag kommer aldrig att bli klar...

Just nu har jag paus och dricker lite kaffe men snart ska jag återgå för tentan MÅSTE bli klar ikväll...för imorgon måste jag börja förbereda inlämningsuppgiften på 2-3 sidor där jag ska reflektera över en bok jag inte läst än.....jag måste verkligen bli klar med tentan ikväll. Ge mej styrka nån??? Nån???? Hallåååååå???? Inte ????? Nähä........


Ja jag veeet att jag har en nåldyna som ser ut som en jordgubbe i ljusstaken...det är heeelt normalt, det har alla....

Back in business
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Lugn lugn , ta några djupa andetag och sedan på hästen igen..Kram på dig

2009-02-16 @ 05:28:18
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0