Guitarr Hero, skidor och godis

Shit vad kul det var att spela guitarr hero. Vicce köpte sig ett sånt plus en bobb idag. Vi har spelat och ska snart spela igen, det var verkligen både kul och svårt....det gick ju så fort så fingrarna hann inte förflytta sej mellan tangenterna....

Sen så köpte vi alldeles för mycket godis, alldeles för mycket god mat och en snygg termos:).....därav är ett skidspår framstakat av moi....ja, jag har faktiskt åkt skidor men det var mycket jobbigare än jag kommer ihåg från sist jag åkte för typ.......tja.....25-30 år sen.......ja jag har verkligen inte åkt skidor sen jag var barn..

Nu ska jag slänga ihop en lasange och spela lite guitarrrrrrr medan den blir klar och sen ska jag käka godis så kroppen återhämtar sej från den sköna skidturen!!!

Lyssnade på radion, nån reklam som medddelade att Linda Rosing ska vara med i nåt program där hon ska söka efter sin drömkille eller nåt sånt....Måste väl vara nån B-version av Tila Tecuila (som redan det var B). Jag säger bara en sak......PIIIIINSAMT!!!!! Fy faan vilken förnedringsteve....först ett uselt Lets Dance som jag inte trodde skulle gå att toppa.......tyvärr hade jag fel....Linda Rosing!?!...På killjakt!?! URK!!!

Okej, spisen väntar.....

Och lyckos Alfta som faktiskt har sportlov NU och en vecka framåt!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0