Gomidda´

Idag är vi hemma Victor och jag. Han har fortfarande ont i huvet..tredje dan nu. Men idag är han i alla fall bättre än igår så det är nog på väg åt rätt håll. Jag ringde vårdcentralen förut och fick en telefontid senare idag. Vill bara prata med dom tänkte jag eftersom det inte ger sej.

Jag ska ägna eftermiddagen åt att läsa....Victor slukar allt som sänds som handlar om fotboll...just nu Manchester United....
Appropå fotboll...Imorgon kommer det att vara fotbollsfest här hos oss för då spelar Manchester United och Inter......Ronaldo versus Zlatan....Victor versus Mamma....hehe..kommer bli en höjdarkväll. Missa INTE det nu!!!!!

Åter ikväll...

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0