Fotbollsdag

Himla rolig dag...fotbollsdag...då är det alltid kul. Victors lag var på cup i Kristinehamn. De spelade bra och det var lika spännande som vanligt. Både Peter och jag åkte för att heja på dom (Peter brukar ju ha ont om tid på helgerna så det är extra kul när han kan följa med), min mamma och pappa kom och tittade och hejade också. Vi hade laddat med stora artilleriet idag alltså.
Efter matcherna for vi till Mc Donalds för vi tänkte käka lite lunch...och det tänkte 300 personer till....så vi bara vände i hallen och for till Torggrillen istället. Där har de världens bästa korvmojpersonal tror jag, och supergod mat. Sån tillmötesgående och jäkligt TREVLIG personal gör mej glad. Tack Torggrillen!!!!!

Nu ska jag snart börja med middan, det blir fläskkotletter ikväll, det gillar vi jättemycket...tänkte göra med ananassås, det är supergott. Man använder helt enkelt krossad ananas i såsen....sen gillar ju jag den där underbara oxfonden med rödvin som finns att köpa. Det blir mycket mustig och god sås när man använder den som stöd i smaksättningen. Mums.....

Peter ska skjutsa hem Nils, Vicces kompis, som följde med oss hem efter cupen.

Återkommer troligtvis senare....

Potatisskalare...HÄR KOMMER JAG........

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0