Flygande myskväll

Ikväll ska vi käka Flygande Jakob..fast vi tar jordnötterna bredvid då....den är i ugnen nu och we can hardly wait hehe.

Dagen var underbar, först gratulerade vi min morfar som fyllt ärofyllda 87 år. Både han och mormor blev jätteglada när vi kom, vi såg till att komma oanmälda för att de inte skulle börja greja med en massa fika och grejer...det tog vi med oss.
Sen åkte vi hem till mina föräldrar och levererade en Alla-Hjärtans-Dag-bukett...mixade tulpaner..det är så fint tycker jag och så låter det vår om tulpaner...sådär krispigt ni vet. Vi pratade och skrattade (som vanligt) och hade det trevligt. Vet ni, jag fick med ett par längdskidor hem...brorsans gamla, eller gamla förresten de är så gott som nya. Tack brorsan....det kunde du ju i och för sej ställa upp med eftersom du så rart gjorde trickskidor av mina i din ungdom HIHI.
Ja så imorgon ska det göras skidspår.......

Jaja, jag veeeet jag har hemtenta nu men liiite fritid måste man väl ha va??

Jag har läst igenom tentan och har nån form av process i hjärnan...mognadsprocess kanske man kan kalla det...jag försöker få fallet att landa och försöker se det etiska dilemma jag ska analysera......Inte svårt att hitta dilemmat men att analysera det kommer inte att bli lätt......nåja, det löser sej nog. Jag kommer verklligen att jobba hårt i helgen...ja, det ska jag, det måste jag.

Nu väntar som sagt en läcker flygande Jakob med jasminris....sen blir det fredagsmys med chips, dipp, ostbågar och smågodis. Nyttigt??? Nepp, men skitgott!!

Varma kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0