En lång och produktiv dag...

Åkte som sagt ganska tidigt imorse..eller halvtidigt kanske....landade i Örebro strax efter nio nån gång, närmare halv tio. Vi gruppade på förmiddan och det gick jättebra, vi har fått jättemycket gjort, en riktigt produktiv och bra grupp.
Eftermiddan var föreläsning om psykodynamiska teorier, intressant.
Jag fixade en ny kod till omtentamen, jag ska göra om etiktentan vi hade (och det betyder inte att jag är oetisk utan på att jag skrivit ostrukturerat och kasst) till helgen. Tentan läggs ut på fredag och jag kommer att arbeta med den i helgen för till veckan fyller Vicce år så jag har lite att greja med inför det...ni vet baka och sånt...smyga, tissla och gömma presenter hihi...myyys.

Lyssnade på radion imorse när jag åkte mot Örebro och då diskuterade Anders Timell och compani på Mix megapol om toalettsitsar. De diskuterade lite fram och tillbaka men det jag kom att tänka på var hur äckligt jag tycker det är med offentliga toaletter...det är skitäckligt. Sitter ni på offentliga toaletter? Det finns olika ideér om hur man ska sitta på offentliga toaletter...en del lägger en rand av toalettpapper runt hela sitsen och sen sätter dom sej försiktigt på pappret........en del sitter liksom på byxkanten och lutar sig framåt för att inte nudda toaringen....en del sitter helt sonika ner och gör sina behov..och sen finns det de som står  både när de gör lilla ...och en del står oavsett vilket behovet för besöket är. Jag skulle aldrig i livet sätta mej på en offentlig toalett, jag tycker det är skitäckligt. Hur många skitiga skinkor har inte suttit på toaringen...hur många ofräscha människor som man inte vet vilka dom är har suttit där och skitit....??? Hur mycket kiss har inte skvätt på ringen...och en del sitter ju så jäkla långt bak så det faktiskt är skitigt runt hela ringen....Nej fy faan vad äckligt det är med offentliga toaletter....åååhhh jag får rysningar.....

Fortfarande på toalett-temat och nu då till det som de talade om på Mix Megappol...det var just varma toasitsar..alltså när man kommer in på toan direkt efter nån annan så toaringen fortfarande är varm.....ÅÅÅÅHHHHH VAD ÄCKLIGT det är....varma toasitsar skulle jag heller inte kunna sitta på....vet egentligen inte varför jag tycker det är äckligt...men nån annans kroppsvärme kvar just där......eeehhh, nej...då kissar jag hellre på mej...urk....

Alla har vi ju olika fobier..en del avskyr ormar, andra möss......jag avskyr offentliga toaletter och varma toasitsar.
Är det nån mer som har såna fobier??

Nu ska jag diska efter middan....korv och stuvade makaroner..riktigt avancerat.

Kramelikram.........och glöm inte att stå upp när du besöker en offentlig toalett *ler*

Kommentarer
Postat av: vigdis

Hej!

Orudis är en salva mot värk. Funkar lite som tigerbalsam, men köps på apotek =)

Ha en fin kväll!

2009-02-10 @ 18:29:42
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0