Dagens middag...

Mätt och belåten efter grytan med "Viltpanna" i...det vart ganska gott..ingen direkt favorit men helt okej. Vicce och Peter tyckte det var jättegott och åt med stor aptit. Jag blandade i lite olika grönsaker i grytan också...majs, gulrötter, morötter, ärtor, bönor, blomkål och broccoli...allt för att det skulle bli både godare och nyttigare.


Gojsigt och gott i grytan.....


Och på tallriken.......

Nu återstår det av kvällen lite tevetittande och lite (lär bli ganska mycket) läsning i psykologiboken.....ni undrar nog om jag aldrig plöjt igenom den.....och svaret blir Nepp, det har jag inte. hehe

Vet ni, jag hittade en dikt som jag känner igen från jag var ung och kär, både lyckligt men kanske främst när man var olyckligt kär...den här dikten var liksom standard när man klottrade i skolböcker...dagböcker....ja var som helst. Nån som känner igen den:

Varför föddes man att älska?
Älska den man inte får
Varför tändes i mitt hjärta kärlek vid så unga år
Den som älskat kan ej glömma
Den som glömt ej älskat har
Den som älskade och glömde
visste ej vad kärlek var

Kram på er!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Den versen är faktiskt en låt som jag tror att jag har på skiva, kommer inte på nu vilken som sjöng, men det kommer nog, den säger mycket

2009-02-03 @ 23:54:22
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Vad härligt gott det såg ut. Vicce var hängig här i går men jag trodde det var för att de hade haft en lång dag i skolan.Hoppas han kryar på sig .Kram Evalena

2009-02-04 @ 05:14:54
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0