Dagen blev allt bra....

Ja i eftermiddag släppte huvudvärken på Vicce och sen dess har vi varit ute..ja han är ute än. Han bygger snögrottor med granntjejen. Våra grannar från Holland där här den här veckan och Vicce brukar umgås med deras dotter, de är jämngamla. De pratar engelska och teckenspråk med varann och de har himla kul.

Jag har åkt bobb så det stod härliga till, Vicce och jag hade bobb-race och vi tjöt av skratt. Det var himla kul!!

Pluggat har jag INTE gjort än...hmmmm...men när Vicce blev kry var det så kul att kunna vara ute och leka så plugga det gör jag ikväll istället.

En potatisgratäng är i ugnen och kasslern ska snart stekas sen är middan klar. MUMS!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Tur att han blev bra igen , det är inget roligt att barnen är sjuka.

2009-02-24 @ 15:10:16
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0