Dag fylld av bullbak, feber och vedeldning

Ja då var det kvällen igen. Victor börjar få mer feber nu på kvällen och blir definitivt hemma imorgon. Jag hoppas mina gruppisar kan delge mej det som morgondagen kommer att föra med sej för dom med intervjuer och sånt. Skulle gärna vilja vara med men med sjuk son finns inga alternativ, han kommer först såklart.

Jag bakade bullar idag...hälften med kanelfyllning och hälften med mandelmassafyllning..mumsigt va?

Nu ska vi krypa ner under varsin filt i soffan och kolla på "Det okända"....spännande.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare, simon börjar också och bli lite hängig men det är nog ifrån skolan det kommer tänker jag..Kram

2009-02-04 @ 21:31:27
Postat av: Nina

guh va gott det lät med bullar :) mamma gjorde biskvier åt mig idag :D dom va underbart goda :)

2009-02-04 @ 21:44:58
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0