Ååååhhh vilken dag!!!!!

Hemma igen efter en helt underbar dag i pulkabacken med våra vänner Weine och Lisa med deras barn.....här är den i bilder eftersom jag saknar ord att beskriva den.....Vicce och jag har haft enormt kul!!!!!


Hjälmar fastspända...förväntan hög......


På väg upp i backen...


Bara ett åk till innan vi grillar??


Och vilket åk sen.....


Nu borde nog glöden snart vara klar......WEINE?????


Samling vid brasan....


Mumsigt......


Weine ville inte vara med på bild..men jag fick allt fatt i honom...eller??


Dagens skada....blå tumme......

Tyvärr blev bilderna lite (ehh mycket ) ljusa men det beror på att vädret var alldeles strålande med skarp sol.
Jag vet fem små och stora barn som kommer att sova gott inatt!!! En och annan vuxen också kanske..hihi

Dagen var i alla fall helt otroligt härlig

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Jag kan tänka mig att det är nog de vuxna som är tröttast eller vad tror du , underbara bilder .

2009-02-15 @ 19:57:38
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sitt inte och läs hela natten nu , tänk på att du måste få lite skönhets sömn också . Men det behöver inte du lika mycket som en annan jag kämpar varje natt men ser lika skräckslagen ut varje morgon i spegeln eller kan det vara dags att byta spegel kanske den börjar nog att bli för gammal , vilken tur peter har som slipper sådana problem för han ser väl inte vart spegeln är någon gång...fniss fniss ..nu fick jag till det . Kram och sov gott

2009-02-15 @ 20:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0