Snart kommer tomten...

Ja jag bloggar inte ihjäl mej direkt...däremot höll jag på att elda ihjäl mej igår. Var det fler som hade svårt att få varmt inomhus igår när det blåste så förbenat. Jag fick inte upp termometern till mer än 19 grader hur jag än försökte. Idag är det skillnad, det är kallare ute men det är lättare att få varmt inne. Skönt.

Men visst är det vackert så det värker ute...solen skiner och det gnistrar i snön...Helt underbart om du frågar mej.

Äntligen (nästan) klar med julklapparna. Jag handlade det sista häromdan och fick mamma med mej till Kristinehamn. Det var jättekul!!

Idag ska jag iväg och handla när Peter kommer hem, tänkte i alla fall börja steka köttbullar i helgen och planera resten av maten.

Är förresten hemma med Victor, han har nån magåkomma...typ bakvänd magsjuka. Han har haft det riktigt besvärligt. Vet inte om han blivit kall eller om det är magsjukan.

Idag ska jag börja julstäda...tar ett rum i taget. Ska bli jättekul. Vi ska pynta på söndag så har vi bara maten kvar sen. Sen mina vänner är det julfirande som gäller!! Å vad det är mysigt med jul...

Var rädda om varann.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0