Skyltsöndag

Jaha, så var det söndag och helgen bara försvann...men en del har hänt men inte särskilt mycket...

Igår var en skitseg och go dag då vi inte gjorde ett nyttigt handtag på hela dan...Kan nog kalla dan för tråkig till och med även om jag sällan använder det ordet...men tråkigt seg var den i alla fall.

Idag var bättre dock...städade lite på fm...fixade iordning Vicces tomtedräkt inför luciatåget på tisdag och hängde upp lite röda kulor i köksfönstren.

Eftermiddagen tillbringade Vicce och jag i Åtorp på den årliga skyltsöndagen. Jag sålde lotter för föräldraföreningen såklart och sen kom min mamma dit också så då kollade vi på det ridande luciatåget, dansen kring granen och gick tipspromenad. Vicce var med sina kompisar så honom såg vi knappt röken av.

En bra men alldeles för kort helg.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt kan jag tänka med julskyltning, själv vågade jag inte åka ner jag är så himla rädd att bli kylig om ryggen för jag vill ha lite vila ifrån värk ett tag.

2009-12-07 @ 06:22:40
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0