Nyser du?? Kan va ren och skär kåthet=)

Sant eller inte, vad vet jag men idag kunde man läsa i dagstidningen om en kvinna som nyser när hon blir kåt....ja, ja intressant tänker ni...men tänk dej själv vad oerhört pinsamt nu när typ hela Sverige vet om hennes egenhet. Shit om hon råkar nysa typ i kassakön...i postkön...ja, you name it, då tror ju alla som sett henne i tidningen att hon är...ja just det=). Smart...Not

Idag har jag varit på luciafirande för att raskt byta ämne. Vicce var tomte och de sjöng så fint alla kidsen. Efteråt var det lussefika såklart. Mys mys.

August har varit i slagsmål..ja, katten vår alltså....ett typiskt hanslagsmål där bakdelen får sig en omgång av den brutale motståndaren. August klarar av detta själv i vanliga fall men just nu sitter det på ett ställe som han inte når ordentligt så då får jag sköta om det med tvättning och penicillinsalva. Man måste vara förberedd när man har hankatt. Han hatar mej just nu...men det går över.

Som ni som läser min blogg varje dag kanske märkt så gör jag inte inlägg precis varje dag för tillfället....det beror på att det dels inte händer så himla mycket och dels på att jag prioriterar andra saker...tiden räcker inte till allt man vill alltid....
Jag är ju typ heltid på psykiatrin och det som händer där kan jag ju inte direkt skriva om här av förklarliga skäl...när jag kommer hem lagar jag mat, äter, diskar, duschar och lägger mej......hur intressant kan det va???
Jag skriver när jag tycker jag har nåt att skriva om helt enkelt....

Until next time....

Var rädda om varann

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0