Idag är ingen vanlig dag...

NÄ, för det är min födelsedag!!!

För 42 år sedan 05.15 imorse pluppade ett ilsket skrikande illrött litet flickebarn ut på Mariestads lasarett.
Det var jag=)
Det har hänt en del sen dess, både bra och dåliga saker...fast mest bra såklart.

GRATTIS till MEJ!!!


Snart kommer mamma och pappa hit och då ska vi käka tårta och mysa.

För övrigt så har jag stekt julköttbullarna och de är på väg in i frysen bara de svalnat lite.

Vicce och jag var ute och skulle åka lite bobb förut, det var så kallt åt näsan så vi frös faktiskt in...

Kramelikram på er alla!!!
Nu ska jag ha en underbar födelsedag=)


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis! :D kram

2009-12-19 @ 15:42:03
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Grattis och ha en himla bra dag...kram

2009-12-19 @ 21:50:10
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis i efterskott!! Hoppas du hade en bra dag, Kram!

2009-12-21 @ 10:17:40
Postat av: sara

GRATTIS i efterskott! Och GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! :D kram

2009-12-23 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0