Hitta mandeln....

Gårdagen tillbringades på Örebro universitet...fallstudie-seminarie. Kul som sjutton, fick ju ta del av fem gruppisars fallstudier och hur de tänkt kring dem...och så diskussioner kring dom. Jättelärorikt!!
Min fallstudie höll en hög kvalitet sa min seminarieledare...hur kunde det gå till??? Kul i vilket fall.

Idag har jag vabbat...Peter vabbade igår..Vicce har ont i halsen. Han och Peter var till vårdcentralen igår och tog en del prover men det kunde bara konstatera att proverna såg bra ut. Infekterade halsmandlar blev diagnosen. Läkaren sa att Vicce kunde gå till skolan som vanligt men han fick inte va med på gympan...Men inte skickar jag han till skolan med ont i halsen, han får allt vara hemma tills halsen känns bra igen. Jag är hemma imorrn och Peter torsdag om det behövs...sen ber vi farmor snällt om fredagen om det skulle bli långvarigt.

Hämtade lite läxor åt honom i skolan idag...vill ju inte han ska sitta och ha det tråkigt...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

sjuklingen får krya på sig , ge honom en kram från mig..

2009-12-01 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0