Varmt som i.....

Ja nu är den förbannade hettan här igen och folk har antingen ångest för att de inte tog semester i augusti eller pustar och stönar att det är så jäkla varmt....Jag hör till de som pustar och stönar tror jag...eller nej det gör jag nog inte utan jag lider nog mer i det tysta....Idag var jag till och med svett på knäna...kanske lite "to much information" där men då fattar ni va jäkla hett det är på jobbet.

Jag skulle tro att Ella njuter i fulla drag nu när det är varmt, förstår det mycket väl eftersom hon verkligen mår skit av skitväder...

Nu ska jag gå ut och kärra in lite ved

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Se nu till att du inte får något ryggskott utan tar det lite lugnt med veden min vän..kram

2009-08-06 @ 17:36:00
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0