Tjingeling

Min första lediga dag...smakar lite på ordet...LEDIG...mmm, smakar faktiskt som ett glas iskall hallonsaft en varm sommardag...helt ljuvligt alltså. Där fick jag allt till det va...

Dan har varit fylld av en hel del grejer...städat i köket...klippt oss Vicce och jag....bakat bullar....gjort en smarrig köttgryta...tvättat....hängt på facebook...mätt för nya garderober i sovrummet, yes de får plats...släktforskat lite, testade en ny skiva och blev lite sugen att leta en viss släktlinje åt Ella och det ena ledde till det andra och slutade i en uppsjö mail till stackars Ella.

Diskuterar även med familjen om vi ska till Gröna Lund eller Liseberg....jaaaa, igen...sist var ju köerna för faan grymma...vi tänkte få åka lite mer den här gången. Vi kollade attraktionerna på respektive place och både Vicce och jag röstar för Liseberg än så länge.....Har nån varit på båda nyligen och kan tipsa oss om vilket place som är hetast, bäst och har de häftigaste åken???

Kramelikram på er från en LEDIG Anki
                                                     LEDIG
                                                          LEDIG
                                                               LEDIG


Kommentarer
Postat av: Evalena

Du är värd all ledighet i världen..spännande jag ska kolla mailen direkt..kramis

2009-08-18 @ 06:55:52
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0