Sista helgen med gänget...

Ja nu var helgarbetet igång...börjar med fredag kväll..delad tur imorrn och en dagtur på söndag. Sen jobbar jag inget mer i sommar...snopet och konstigt men himla skönt med två veckors semester....behöver verkligen det efter ett år med hårt pluggande och sen en hel sommar full med jobb...så två veckors ledighet ska verkligen bli skööönt. Sista veckan av min ledighet ska jag förbereda inför skolstarten genom att beställa böcker och plugga in mej på årets studiehandledning så jag vet vad som förväntas av mej...Kommer att bli en skitjobbig höst...en jävla inställning kanske men jag tror verkligen det...Först heltid på psyk, studiebesök, seminarier och annat spännande och utöver det litteratur som ska läsas och arbeten som ska göras..men det får bli som det blir. Enligt mina handledare kommer det att finnas tid för studier även under praktiktiden så vi får väl se. Det ska vara en studerande till på samma ställe som jag ska vara på...undra vem?? Ska bli spännande och kul!

Vi laddar för kräftafton med de gamla med fin dukning och fin stämning. Ska bli mysigt! Visserligen gillar jag inte kräftor men jag får väl tugga i mej min lasange och se när de andra avnjuter de skräckinjagande monstren.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0