Nattuggla

Nu har jag ringt vårdcentralen och fått en telefontid...nu får vi se vad de säger. Blir antagligen att vila från fotbollen ett tag framöver tills han är helt smärtfri...han verkar ha insett det själv också vår lille Vicce....

Jag måste verkligen sluta ligga och läsa på nätterna...måste vända rätt dygnet...snart börjar allvaret igen....Tänk vad snabbt man vänder om dygnet när man är ledig...det går med ljusets hastighet. På måndag börjar Vicce skolan igen...

Mulet och grått ute...passar mitt onda huvud perfekt....ja, jag har lite ont i huvet idag men jag tror det beror på mina ovanor med läsnätter...så det är alltså självförvållat...inge synd om mej alltså.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Synd att vicce kanske inte kan vara med på lördag ..kram

2009-08-21 @ 10:11:28
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0