Mot Vår badvik

Solen skiner lika strålande idag...Jag har kört en hel del ved på förmiddan, svettigt men kul....typ lite över 20 skottkärror. Jag har musik i öronen så då går det som en dans:). Fortsätter när det blir mer skugga där ikväll, nu ligger solen på så det går inte att vara där....inte om man inte är klädd i en kylväska i alla fall.....och jag har ingen som passar... Hehehe

Håller på med en kycklingsallad vi ska ha till lunch och sen ska jag packa kylväskan. Vi ska ner till sjön med Ella, Simon och Nina. De kommer hit så tar vi sällskap till "vårat" ställe. En underbar vik med stora stenar för barnen att hoppa ifrån, två tallar som ger mej behaglig skugga och en härlig sandstrand...sa jag att vi nästan alltid är ensamna där....underbart!

Jag vågar inte bada idag för mina ben blev täckta av eksem..konstiga eksem, inte alls som vanligt...jo, de kliar och varar men de ser inte likadana ut alls...och så kom de typ två dar EFTER jag badade. Nåja, jag är otroligt glad att det bara blev på benen...men som sagt, idag blir det en iskall dusch innan avfärd till sjön och sen en härlig stund i skuggan. Me Like!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0