Måååååål

Japp, Vicce fick näta idag åxå, det var riktigt kul för honom. Han dribblade igenom en hög med Filipstadsgrabbar och lade in den snyggt. Heja Vicce!!!!!

Ella, Kent, Simon, Nina och en kompis till Nina kom och kollade på matchen, det var himla kul tycker jag. Goa raringar hela bunten.

Jag har fyllt vedboden, eller ja den delen jag ämnade fylla i helgen...den stora delen, det blev 100 skottkärror med ved. Mycket bra jobbat Anki. Får väl förmodligen ha bandage på båda händerna på jobbet imorgon för de gör ooooont....så är det när man inte använder handskar...skyll dej själv Anki.

Fötterna värker, ryggen värker och händerna värker så nu tar jag en dusch och gör sen inte ett dugg mer.

Uppe med tuppen imorrn...

Kramelikraaaaaam på er

Kommentarer
Postat av: Evalena

Gud vad du har varit duktig och jag vinkade precis nu i fönstret för då åkte du förbi på väg till jobbet kan jag tänka...ha en bra dag ..kramis

2009-08-10 @ 06:31:10
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0