Liseberg

Lisebergsturen igår blev allt vi hoppades och lite till. Vädret var underbart med sol hela dan och vi åkte massor med karuseller. Shit jag och Vicce åkte till och med Balder, den jag absolut inte skulle åka. Men den var fantastiskt härligt läskig. Tyvärr var det kötid på en timma till den så vi orkade bara inte köa en gång till även om vi tittade på varann direkt efter åket och sa unisont, "EN GÅNG TILL". Lisebergs mesigaste var lätt Kållerado, vilken fjantkarusell. Slänggungorna var skitläskiga...inbillade mej att det lät konstigt i mina kedjor....Vicce tyckte de var lite härliga men blev åksjuk av dom. Nåja, nog om gårdagen.....


Balder

Idag kommer Kevin till Vicce och sen ska de på fotbollsträning. Jag ska försöka rensa lite rabatter kanske om lusten blir starkare, annars blir det nåt annat.

Ha en skön dag med er.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt att ni hade det så bra..kram

2009-08-02 @ 12:57:14
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina

åkte ni uppswinget? :D kram

2009-08-03 @ 08:32:14
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0