Kort kort

Nu har min semester börjat och den började med en otrolig städlust och....jaa, lust att göra en massa saker hemma...tänk nu har jag tiden jag behöver...två hela underbara veckor. Shit vad skönt!!

Imorgon ska vi klippa oss Vicce och jag....vill egentligen inte klippa mej kort igen..eller ja, jag är ju kort men har lust att spara ut det lite igen...men nej, opraktiskt och svårskött...så det blir nog kortkort imorgon....ska kolla lite tidningar hos frissan medan Vicce klipper sej.

Nu ska jag faktiskt redan lägga mej..har haft ont i skallen ikväll och så är jag skittrött....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du passar i kort så det tycker jag du ska ta.

Knepigt både Kent och jag hade huvudvärk här i går kväll det kanske beror på vädret ..kram

2009-08-17 @ 06:06:09
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0