Idag

..har vi varit i Kristinehamn och "skolshoppat". Lite block, pennor, almanacka, gympapåse, gympakläder, rygga, bänkpapper....lite bra att ha-grejor inför skolstarterna våra.
Vicce och jag landade hos mamma och pappa först..tog med mamma till Kristinehamn...passade på att överraska min mormor och morfar en sväng...En mysig dag!!
Vi stannade och pratade efter Kristinehamnsresan så att pappa hann komma från jobbet så då fick vi träffa honom också...Love ya both!!!

Åskan snurrade runt omkring lite ikväll..lagomt nära för att vi skulle stänga ner datorerna och dra ur telefonen...men den kom tyvärr inte närmre. Skit åxå. JAg älskar ju åskan.

Vi skulle egentligen varit och kollat på min kompis pojk när han spelade match idag men vi kom hem så sent så vi hann inte....lite synd men jag får kolla med Ella hur det gick. Hoppas det gick bra och att han inte skadade sej bara...

Vicce hoppar nog matchen på söndag...han har ont i hälen och jag tycker nog han fattat ett bra beslut. Han är klok vår pojk!! Vi köpte ilägg till fotbollskorna idag så får vi prova sen när han blivit bättre igen.

Lånade en bok av mamma som verkar skitbra..ska börja läsa den ikväll...läste ut den jag höll på med igår kväll..en bok som egentligen inte var särskilt bra men som jag ändå ville se hur den slutade....För sina synders skull hette den...Inget jag direkt rekomenderar alltså.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Nina

det gick inge bra för dom :( dom spelade jätte bra i första halvlek sen vet jag inte riktigt vad som hände :/ men Åtorp gjorde 2 mål och skattkär vet jag inte hur många dom gjorde faktiskt, 8? de fårru höra med mamma om ;$ kram

2009-08-13 @ 23:53:24
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Vet du vad du ska testa på några träningar , köp voltaren kräm på apoteket och smörj(massera ordentligt) in hälen innan träning.Kramis

2009-08-14 @ 06:05:29
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: tess

Å så kom du inte å hälsa på när du var hit!!!!! Va???? Hi hi hi...



Ja natten har varit bra och nu ska vi till Karlskoga och hämta Oskars grafik kort om han bara vore klar med det rosa håret som just nu fönas...



Beslutet känns rätt än så det var bra... //Tess

2009-08-14 @ 10:56:17
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0