Hälproblem

Nu har Vicce varit på fotbollsträning...och fått ännu mer ont i hälen så nu vet vi inte om han kan spela match på söndag...Nåja, tiden får utvisa.

Medan Vicce tränade bjöd jag in mej på en kopp kaffe hos Ella, lika trevligt som vanligt!!!

Nu laddar vi för landskamp Sverige - Finland, ni är väl åxå med och hejar fram oss va??
Lisa och jag skulle varit där med kidsen..ja, på Råsunda alltså, och jag vet faktiskt inte riktigt varför det inte blev så. Äsch, Zlatan skulle visst inte va med så då kvittar det ju...hehehe...

Nu åker godiset fram för nu är det snart dax.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

TACK I MASSOR....kram

2009-08-12 @ 20:18:13
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: tess

Det var ett bra beslut. Fåglarna åkte igår. Det gick fort och de bor jättebra nu. Jag känner lättnad....



Har en hemsk dag igen och jag känner att det arbete jag startat är bra //Tess

2009-08-13 @ 12:04:41
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0