Häl och ljumsk-smärtor

Just hemma från fotbollsträningen. Det gick inte någe bättre med Vicces ilägg i skorna...han har skitont i hälen och jag köper inte att det är hälsporre som alla säger för han har ont på fel ställe för det. Sen har han problem med ljumsken sen höftleden hoppade ur led i vintras..han orkar inte skjuta ordentligt...Imorgon ringer jag vårdcentralen för nu får de reda ut vad det är för fel. Blir kanske att vila från fotbollen ett tag, vi får se vad de säger imorgon...suck.

Blir troligtvis Liseberg i alla fall, å vad glada vi är för det!! Ska bli skitkul!!

Har just bakat en kladdkaka...gjorde en special med hackad smarrig mjölkchoklad i smeten...blir fint framför Barcamatchen ikväll...Den ska ni väl kolla på?? Ja, jag tänkte väl det. Zlatan spelar förhoppningsvis så man har nåt vackert att vila ögona på också *ler*. Nej, allvarligt talat, ska bli kul att se hur han funkar med laget...ser fram emot matchen.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Jag är inte så förtjust i fotboll, men kladdkaka.....Mmmmmmmmmmmm ;)



Kram

2009-08-19 @ 21:46:02
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Evalena

Hoppas ni får ordning på vicces besvär ge honom en kram från mig...kramis

2009-08-20 @ 07:15:53
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0