Grym dator

Efter en låååång sovmorgon var det dax för datorjakt...Hämtade upp Vicce vid skolan och sen bar det av.

Vi hittade en kanonbra dator på Elgiganten, 1TB hårddisk...6 GB RAM...kanongrafik och ybersnabb processor...GRYM alltså....rätt dyr också men den här datorn ska Vicce ha länge är det tänkt...Om han är en glad och lycklig liten pojke nu?? Gissa=)...

Fick även tag i lite lampor...sänglampa till Vicce (som jag såklart skruvade upp alldeles för högt...fixar det imorgon...om jag får ner den...gjorde skruven rund åxå..ja jag vet att jag är så duktig så) och skrivbordslampa till mej..bra bra.

Imorgon får jag LÖN!!! Min första fulla riktiga lön sen förra sommaren....ska bli härligt.

Sov gott alla raringar

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Lönen är du värd du som har slitigt så i sommar.

Kramis

2009-08-27 @ 07:21:15
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0