Funderar...

Ny dag, nya händelser....än så länge är det lugnt och fridfullt. Mulet med lite regn alldeles nyss. Vicce är hos granngrabben en stund...Jag hör dom, det är ett himla liv där nere*ler*....har nog riktigt kul tror jag.

Vikarieanskaffaren hade sms-at mej en jobbförfrågan på förmiddan...jag hade inte hört det så när jag kollade mina sms så var det redan tillsatt....Skönt för jag vill inte jobba mer nu innan skolan börjar, jag måste få ha lite semester som alla andra. Jag går i skolan hela året, har inga lov eftersom jag läser vid universitetet....Jag jobbar hela sommaren...nästan. Jag var ledig en vecka i början av sommaren och nu har jag två veckor ledigt innan jag börjar igen. Jag behöver verkligen de här två veckorna!! Så är det för alla som pluggar...inga undantag...man behöver verkligen sommarvikariaten men man behöver ändå få vara ledig lite...tror alla känner igen sej där.

Har ingen aning om vad jag ska göra idag....det är Vulkanmarken i Degerfors men det känns inte ett dugg lockande...snarare tvärt om...

Vi får se om Vicce bestämmer sig för att vara med i helgens tvådagars-cup...han vacklar lite fram och tillbaka men måste fatta ett beslut idag...Han vill så gärna men samtidigt vet han att han får så himla ont i hälen och problem med ljumsken om han är med. Vi fick en tid till läkaren om två veckor och det ska bli skönt att kolla vad hans smärtor beror på...om dom vet det förståss...Blir kanske en remiss till ortopeden, vi får se.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting ett tag

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

Visst klarar man sig bra som färgblind men ja lider med honom ska ska ha allt.



Nu ska vi försöka ta en lugn helg och sedan blir det till att ta tag i vardagen.



Ha nu en fin helg och lycka till med skolstarten och din praktik.



Tess

2009-08-21 @ 15:00:50
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Kladdkaka med Dumle och hackad choklad har jag provat. Supergott! =)



Kram

2009-08-21 @ 17:25:21
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Det är jättegott =)



kram

2009-08-22 @ 09:48:47
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0