Fredagkväll i myggans land

En härlig lång och varm shoppingtur rikare sitter jag här med en hel del saker som vi verkligen skulle ha...och en hel del saker som jag inte ens kunde drömma om att jag ville ha...

Nu har vi fått krupit inomhus för runt våra trädgårdsmöbler håller Åtorps alla myggor hov.

Imorgon drar höpressningen igång, Peter sticker imorgon bitti. Tomas har slagit, vänt och strängat så nu är det färdigt att omsorgsfullt packas i små fina buntar som sen hästarna våldsamt ska slita i stycken i vinter. Ekosystemet är slutet.

Nu ska jag duka färdigt fredagsmyset...sen ska vi slänga oss i soffan, kolla på teve och vräka i oss en massa onyttigheter och jag kommer inte ens att ha dåligt samvete efteråt.....för idag är det tillåtet att äta onyttigt för se det är FREDAG!!!

Puss på er och ha en skön fredag ni åxå

Kommentarer
Postat av: Evalena

Jag kan inte fatta det är helt plötsligt mygginvasion fy f-n ,vi har tittat på stugan och blivit sålda och redan börjat planera en helg tillsammans med er där för det är faktiskt två stugor som ingår ,jippi..du får kika in på min blogg och se bilder..kram

2009-08-07 @ 23:26:00
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0