För trött...

...för att uppdatera med kort från kräftfisket igår...Vicces tränare ringde igår kväll och frågade om han inte kunde försöka spela, trots hälproblemen...vi provar att tejpa den, sa han. Vicce funderade en stund och bestämde sej sen för att göra ett försök att vara med på sista cup-dagen. Hälen tejpades och höll fint... Vicce var jätteglad...och att han fick göra mål gjorde inte saken sämre precis...Visst gjorde det ont i hälen efter ett par matcher men det var inte alls som förut.
Verkar som hälproblem är nåt som "går" i laget för nästan varannan unge gick med tejpade hälar...som läkarna sa så är det vanligt i den åldern..jag är villig att skriva under på det efter idag...

Min fotbollshjälte sover sött och han var riktigt glad att han kunde vara med och spela idag. Nu ska jag nog också dyka i bingen för det har varit en lång dag idag.

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Evalena

Ja det kan jag förstå att sängen lockar väldigt när ni har haft en så lång dag.

Passa på att ta hand om dig för snart har du ett hårt schema..kramis

2009-08-24 @ 07:56:38
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0