Finnish-line

Vicce var allt iväg på poolparty igår och inatt. Han hade haft det fantastiskt kul!! Lite trött idag men det får man väl räkna med. Han ska få berätta hur kul han haft det när jag kommer hem...om han fortfarande är vaken då förståss.

Jag jobbar, är inne på min sista dag den här sommaren...2 timmar kvar sen ska jag ha en välbehövlig semester och det kommer att bli hur skönt som helst. Jag kommer såklart sakna både arbetskamraterna, de boende och även själva jobbet för jag gillar verkligen det här.

Jag har köpt tårta åt de gamla som de ska få till kaffet i eftermiddag...eller om typ en halvtimme blir det ju...

När jag kommer hem idag ska jag slänga mej i soffan och stuick ner tassarna i varmt, doftande vatten..ge dom en välbehövlig massage för idag värker de verkligen...10-timmarspasset igår tog nog död på dom...nästan i alla fall.

Back to work!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

mmmm jag rensae så mycket... det blir skit... men ja va gör man??? //Tess

2009-08-16 @ 15:26:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Evalena

Hejsan bruden skönt för dig att få lite semester. Ni måste bara med till stugan någon helg för det är så himmla härligt där..kram

2009-08-16 @ 19:58:02
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0