Euforisk glädje

Första dagen på VFU avklarad och jag kan inte bättre beskriva det än det min överskrift säger. Jag är helt övertygad om att den här terminen kommer att ge mej massor av kunskap, inte bara inom det område jag hamnat inom utan även inom massor av andra områden eftersom jag kommer att få göra MASSOR av studiebesök.

En tjej till från socionomprogrammet är på samma ställe som jag och idag blev vi tilldelade varsitt rum med allt vi kommer att behöva . En skitgullig tjej som jag vet att jag kommer att trivas tillsammans med. Skönt att vara två.  Helt underbara handledare har vi + en tjej till som kommer att finnas tillgänglig för oss hela tiden. Jag ska vara med på mitt första samtal redan imorgon=), spännande!!

Alla lycka till hälsningar/önskningar som strömmat till mej i form av telefonsamtal, sms och på facebook har verkligen hjälp. Tack godingar!!

Föräldraföreningsmötet ikväll gick bra...varade i två timmar...mycket att diskutera. Jag fick på mitt bord att skriva ut ett gäng med tipspromenadfrågor vi ska ha på en slags trivseldag på Vicces skola. Vi ska picnicka...gå tipspromenad(därav frågorna=)) och spela lite brännboll. En grej vi börjat med för att alla nytillkomna barn och föräldrar ska få komma in i gemenskapen på ett bra sätt.

Imorgon ska Vicce till läkaren med sin häl och ljumske....hoppas det går bra!!!

Nu ska jag lägga mej och sova...behöver vara pigg imorgon...ska bli skitkul!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Jag gläds med dig att du fick bra folk runt dig inför denna termin och tror att detta kommer bli kanon för dig..kram

2009-09-01 @ 07:53:38
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Ah...hehe, jag såg det. Känsligt det där med diskandet ;)

Ha en fin dag!

kram

2009-09-01 @ 07:58:13
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Lycka till i morgon!

Och god natt =)

2009-09-01 @ 22:33:46
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: tess

Tack visst va de snygga....



Ja du de låter som du kommer få en bra hst jag önskar dig all lycka... här hemma är det mer än fullt upp och jag är helt slut som vanligt med ja va säger man? de ger sig väl.... //Tess

2009-09-02 @ 08:58:08
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0