Det är mycket nu...

Den här dagen började lika hektiskt som gårdagen slutade. Relacommannen har varit här och dragit två nya telefonjack..ett förstajack till datorn och ett annat till telefonen. Nu ska allt funka prickfritt, SKÖNT att slippa loggas ur när någon ringer.

Jag har även skruvat isär den sista garderoben och slängt ut den så nu ska jag bara skruva ihop den nya....tar en liten paus bara=).

Husbilen är genomgången inför Lisebergsresan ikväll...ska bara packa i maten och kanske dammsuga den lite. Peter slutar tidigare idag så han kommer att fixa det sista.

Nu väntar jag bara på sotaren och under tiden jag gör det så ska jag börja bygga garderob.

Hörs senare kanske

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0