Dagens ooops

Det knackade på dörren förut och utanför stod en man från relacom som sökte en viss person som bor i området. Han skulle dit för denna persons telefonkabel var helt av och telefonen helt obrukbar. Han undrade om jag visste var denna person bodde men jag kände mej inte säker....Jag ringde Peter och han trodde han visste vem denna person var så jag gav relacommannen en vägbeskrivning........Jag kollade i telefonkatalogen efter ytterligare ledtrådar...som ett postlådenummer eller nåt....Relacommannen frågade om telefonnumret i telefonkatalogen stämde med det han fått...Ja, det gjorde det.....
Men, sa jag....glad över min smarta idé.....svarar han inte i telefonen när ni ringer??
Relacommannen tittade på mej och log lite överseende...Det vet jag inte, sa han, telefonkabeln är ju av , det är därför vi ska dit och reparera den.....

Ooops, I did it again.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0