Bakdax

Tack vare goa Nina är jag redan hemma och kan börja göra iordning inför kvällen. Hon bytte pass med mej, Tack Nina!!
 
Jag ska baka pizzabullar att ta med till Vicces match för det blir så sent när vi kommer hem så jag hinner inte laga iordning nåt då. Eftersom han går upp sex varje dag den här veckan behöver han komma i säng relativt tidigt. Å mat måste man ju ha...

Vicce blev hämtad av Lisa på fritids idag för han skulle va med Nils innan matchen....jag kan tycka att han behövt vila sej lite för att orka men vad en mamma tycker är inte alltid rätt...så är det.

Nu blir det pizzabullar

Håll nu tummarna att det går bra på matchen ikväll!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Önska honom lycka till från oss alla , ska bli spännande att se hur det går för dem jag tror han gör mål..kram

2009-08-05 @ 14:46:35
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0