Bad-debut

Okej, jag har syndat....undra om straffet kommer eller om jag har tur så det uteblir...

Synden är inget allvarligt men straffet kommer nästan alltid ändå.....verkar dock ha klarat mej den här gången...kanske.

Vilken synd handlar det om då?? Jo, jag har badat i sjön...och straffet brukar alltid bli äckligt eksem överallt....okej inte ÖVERALLT kanske men ni fattar....

Ja, jag veeet att jag inte tål att bada men ibland blir det bara för jäkla hett. Efter jobb hela dan och sen 15 skottkärror med ved inkörda rann svetten överallt så det fanns inget annat alternativ som kändes lockande. Behöver jag säga att det var underbart.....

Nu ska jag sova för jag är verkligen skittrött på ett helt underbart gött sätt...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Hoppas att straffet inte blev allt för besvärligt för dig och jag kan förstå att det var härligt med ett bad. kram

2009-08-07 @ 06:51:09
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0