Älskade Gluggen

Jag hittade min älskade Gluggen idag när jag städade. Han har varit borta ganska länge...Jag fick honom av mamma och pappa när jag var riktigt liten....Mina föräldrar brukade alltid köpa nåt till mej och brorsan när barnbidraget kom, bara för att vi också skulle få känna av det liksom. Och en dag kom dom alltså hem med honom...han var röd, han var vacker och jag döpte honom ögonblickligen till Gluggen.
Idag är han luggsliten...har tappat sina fötter och ögonen hänger lite på trekvart...skumgummifyllningen är på väg ut i botten där fötterna satt förr....men vad gör det? Det är ju ändå min lilla älskade Gluggen!!!!!


Gluggen

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj,oj, ja honom kommer jag väl ihåg

2009-08-18 @ 23:46:03
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Honom får du vara rädd om han har ju gått i pension och de äldre får man se till att vårda ömt..fniss..plus asgarv..kram

2009-08-19 @ 06:45:58
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0