Underbar dag i solen...

Jo, till och med jag har njutit i solen idag..låg faktiskt och solade en stund..men bara en pyttestund. Det fläktar lite lagom och solen verkligen steker. Ungarna (Nils har ju sovit över och stannar hela dan tills vi ska dit och grilla snart) har varit ute så gott som hela dan...

Peter började klyva årsveden idag...eller tvåårsveden ska man väl säga för huset syns nästan inte för all ved...vi har verkligen köpt hur mycket som helst i år och det känns jätteskönt eftersom vi slipper det nästa år. Det krånglade en del först och X antal proppar beslutade sej för att lämna vårt proppskåp med en liten diskret knäpp....Jag var tvungen att åka och köpa fler såklart.....samma visa varje år...Nåja, nu funkar det och han har kämpat hela eftermiddan.

Nu måste jag gå ut och säga till honom att sluta för idag, vi ska åka till Lisa och Weine för att grilla och kolla på Robinsson ikväll.

Sen ska jag börja läsa om olika terapiformer inom systemteori för jag har ett arbete till på måndag som jag ska göra....jämföra tre former och sen skriva om tre centrala begrepp i systemteori. Ska bli kul att bearbeta den boken lite.

Nu tycker jag att ni ska fortsätta njuta av den här fantastiska dagen....själv ska jag ta mina söta böjvecksexem (ja jag veeeeet att vuxna inte borde få det...jag säger ju att värmen är pest) och pallra mej ut i solen igen.

Kramelikraaaaam

Kommentarer
Postat av: Evalena

Men det där med eksemen bevisar ju bara vad väldigt ung du är både i kropp och sinne...tack för stödet förrut..kramar

2009-04-25 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0