Torsdag...

är det idag....och en bra torsdag har det varit. Seminarie på universitetet och det handlade om etnicitet...ett hett ämne som lockade till bra diskussioner. Jag hade tur och kom i en bra grupp som kunde ha vettiga diskussioner som var givande. Lyckliga jag!!

Eftermiddagen ägnade jag åt plugg i biblioteket för mina reskompisar hade grupparbete...gäller att passa på att plugga när man kan.

Hemma har vi suttit och kollat på gamla kort tillsammans..jättekul med många glada skratt.

Det har faktiskt varit en ganska händelselös dag även om den varit jäkligt bra i sin enkelhet.......

Imorgon ska jag klippa mej igen...ska ändra håret för typ 1000e gången....blir aldrig riktigt tillfreds med spegelbilden som glor på mej...tror inte psyket hinner med åldrandet ibland...man känner sej typ skit-ung....så går man förbi en spegel och WAFF så kommer sanningen ikapp en som en stor fet smäll....
Nåja....inget att göra nåt åt....det är bara att luta sej tillbaka och låta jordens dragningskraft göra sitt.....thats life liksom och ingen kommer undan.....



Nu ska jag ta och plugga lite
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Det har du rätt i att åldern hinner ikapp

2009-04-17 @ 06:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0