Svettigt å dant

Fasen va svettigt det är när det är varmt.....å sommaren har inte ens börjat. Fattar inte varför jag avskyr att va svettig...det är äckligt, vidrigt och alldeles outhärdligt å så kliar det...jäkla skit....
Men nu har jag dragit av mej i bara kortbrallorna så jag får hoppas det blir bättre.

Vi hade rollspel på uni idag...jag skulle spela mamma Danuta och gjorde det såklart uselt men det spelar inggen roll eftersom det inte var det som var grejen...att göra teater...det viktiga var att lära sej en speciell intervjuteknik....skitsvårt och skitjobbigt när resten av klassen sitter och kollar....Det var förståss värre för de två som spelade socionomer och som då skulle ställa frågorna till mej och min lilla problemfamilj som vi spelade. Jag beundrar dom otroligt att dom gjorde det så himla bra. Way to go girls:)
En sak är säker...den gubben som jag hade i rollspelet (och som galant spelades av en supermysig tjej) skulle jag aldrig nånsin varit gift med i verkligheten...vilken skitstövel ;), men hon gjorde honom så jäkla bra. Vår "dotter" spelades av en annan tjej och hon spelade så jäkla bra så jag tyckte synd om henne på riktigt....En del har gåvan liksom....och andra inte då.....allt för rättvisans skull *hehehe*.
Men kul och lärorikt var det och jag tror att såna här rollspel skulle vi behöva ha mycket mer av för det är så vi lär oss hur vi ska göra när vi blir färdiga sen...det är ju den enda träningen vi får...sen sparkas vi ut och ska stå på egna ben...scaryyyyyyy.

Nåja, nu ska vi hämta Peters bil som står hos en kompis...Peter har hämtat mat till hästarna så då hade han en annan bil hem...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Bilar,,bilar,,bilar. Då är du ju säker på att han kommer hem i alla fall...fniss

2009-04-24 @ 23:39:45
Postat av: Svar till EvaLena

Jo, alltid finns det nån bil att tillgå...ser ut som om det bor en bilförsäljare här just nu.....

2009-04-24 @ 23:42:04
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0