Påsken är här...

...med allt vad det innebär. Själv har jag hängt lite fjädrar i häcken Hehehe...häcken ute alltså....och planterat lite påskliljor. Vicce plockade björkris som vi satte bland våra gula tulpaner. Ungefär så tänker vi pynta och inte ett dugg mer...vi ska ju inte fira påskafton hemma.

Förutom det minimala pyntandet så har jag handlat lite mat och dryck som vi ska ha till helgen. Fick ett vintips av en klasskompis, "Douglas Green" ska vara ett supersmaskigt lättdrucket rödvin. Jag är ingen vinmänniska, tycker helt enkelt inte det är gott men vill så gärna lära mej för många säger ju att bara man lärt sej tycka om vin så är det väldigt gott till mat. Nåja...åter till lille Douglas....hittade en megapåse med det vinet på systemet men kände att det var fruktansvärt onödigt att köpa så jäkla mycket när jag inte vet om jag tycker om det.....frågade kassörskan om det inte fanns nån pytteliten flaska eller nån typ "festis"förpackning a´la mini...men nope...så jag åkte hem utan vin...och jag tror det går lika bra ändå faktiskt...skulle bara varit kul att testa.

Vi är på väg till Ella och Kent för att skratta bort en kväll tillsammans.....ska bli jättekul!

Vicce ska passa på att gratulera Simon som fyllde år i måndags!!



Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ja skratta kommer vi nog att göra ...det brukar ju bli glatt

2009-04-09 @ 18:26:31
Postat av: tess

tack... de gick bra men ja bara ligger här å vet inget. Lite jobbigt.



Ha nu en fin påsk//Tess

2009-04-10 @ 13:17:54
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0