Packning och besök

Shit vilken härlig kväll vi hade hos Ella och Kent igår. Vi bjöds på en underbar tårta i form av en kyckling, den var supergod!!
Vi skrattade, myste och spelade "Vem vill bli miljonär". Ingen blev miljonär kan jag tillägga...även om vi alla var riktigt smarta!
Allt detta till det underbara ljudet av grodors kärlekssång....jodå, de lät för fullt och hade säkert riktigt mysigt...hihi

Idag har vi städat och packat husbilen och Vicce plockade fram trädgårdsmöblerna! Jättemysigt att kunna sitta ute igen.....jodå, jag är fortfarande en vintermänniska som jag hävdat hela vintern...det handlar nog om att njuta av det som är för stunden...Men sommaren har jag svårt att njuta av...den kliar, svettas, tungandas och pustar jag mig igenom....Överbevisa mej gärna sommarn!

Vicces farmor kom på besök och vi käkade lite lätt påskmat ikväll och tittade på talang 2009.

En myspysdag av hög kvalite!!!


Farmor Ingrid i vårsolen

Måste säga att min kamera är så jäkla kass att fota med i solsken....vad ska jag göra med den?? Sänka ner den i en mosse kanske?? Skitkamera!! Ska köpa en NY!!

Kramelikram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0