Onsdagen....

har varit riktigt bra....kanonbra till och med. Grupparbete på förmiddan och föreläsning på eftermiddan.
Efter föreläsningen var det ilfart hemåt och utvecklingssamtal i Vicces skola...det gick som förväntat jättebra:). Stolt mamma, det är jag det!!

Solen har visat sej idag även om det inte varit nån tropisk hetta.....men det spelar ju i och för sig ingen roll när man sitter inomhus en hel dag...då får det va vilket väder det vill.

Sitter och gruvar mej inför Nysundsdagen (en dag när lokala förmågor säljer grejer, lotterier och alla går man ur huse...ALLA är där). Jag ska fixa med brödförsäljning för Vicces klass och funderar på hur jag ska lägga upp det smidigt. Ska försöka få alla föräldrar att bidra med nåt bakverk sen får jag kolla hur många av kidsen som vill sälja brödet....måste verkligen sätta mej och ringa runt nån dag.....till helgen får det bli...det bestämmer jag NU.

Imorgon blir det ytterligare en heldag i Örebro men då blir det grupparbete igen. Ska bli skitkul!

Vicce skulle varit med Simon imorgon med tyvärr har den lilla raringen åkt på feber så det får bli en annan dag. Krya på dej Simon!!!!!

Jag är ohyggligt trött ikväll....brukar inte vara det men ikväll är det hemskt. Ska duscha och krypa ner i bädden med en god bok...plugga alltså *ler*.

Back to reality

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Hoppas du sover gott nu, och att du får en intressant och innehållsrik dag i Örebro i morgon!



Kram

2009-04-22 @ 21:40:20
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: tess

Ja Sunne e fint å njuta de ska ja de lovar ja. //Tess

2009-04-22 @ 21:45:09
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0