Nätverkskarta

Imorgon har vi kommunikationsövningar på universitetet. Inför det ska jag rita en nätverkskarta som jag sen ska förklara för en kamrat under tjugo minuter. Jag ska göra den nu egentligen....vet inte varför jag inte sätter igång.......Jag ska göra en ring som jag delar in i fyra bitar......varje bit representerar en del av min vardag...typ familj, fritid etc.....i varje del ska jag märka ut personer som är viktiga för mej och som hör till den kategorin liksom, det kan tydligen va både döda och levande personer....jag ska märka ut dom i förhållande till mej själv...hur nära eller långt bort jag tycker de är....ska bli kul men samtidigt lite jobbigt att behöva gradera sina relationer..eller inte gradera direkt men i alla fall lyfta fram dom så man reflekterar över dem....Säkert en nyttig övning som allt annat.

Var skitkul att grupparbeta idag...vi skrattade oss halvt fördärvade åt en massa skoj....ja en del saker var väl egentligen inte ens skoj i slutet utan vi skrattade mest för vi var helt utsjasade tror jag...men jäkligt kul var det. TACK gruppen!!!
Vi fick supermycket gjort och det känns underbart.

Nej, nu ska det fixas till en nätverkskarta som sagt...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Det fixar du gallant,,osäker på stavningen för en av mina barn säger ett l och en två l men du vet vad jag menar hoppas jag...kramar

2009-04-24 @ 06:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0