Ljuvliga helg...

Den infinner sig och lägger sig som en värmande, glädjande och ljuvligt doftande bomullsfilt runt själen. Helgen efter en strävsam vecka.....

Jag var till frissan idag och klippte mej...igen....kort...igen....roligare att gå förbi en spegel?? Nope, inte särskilt men vem fasen bryr sej förutom jag...nej, just det INGEN.
Efter frissan åkte jag till Vicces skola och drog lite kopior som jag delade ut bland kidsen som ska med till Ekehagens forntidsby. KUL!! Nåt jag verkligen ser fram emot och nu är allt fixat med buss, tider och annan planering så nu är det bara att vänta.

Jag inväntade Vicce och Nils utanför skolan och tog med dom till Degerfors och handlade. Så nu har vi nyss käkat potatissallad med grillad kyckling och grillade revbenspjäll....Jag åt väldigt lite men det var riktigt gott.
Till efterrätt tog jag tre Liposinol....är en fibertablett som suger åt sig det dåliga fettet man äter (så man skiter ut det istället för att kroppen ska bygga..eeehhh...ja ta upp det helt enkelt), tabletten ska även sänka kolesterolhalten i blodet och dämpa sötsug och hunger...jaja, vi får se...smakade bark gjorde det i alla fall för mej som omöjligt kan svälja hela tabletter.

Nu tänkte jag ta mej en promenad innan solen går ner....sen blir det lite mys med familjen framför teven.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

hi hi trevligt trevligt... sybd att inte fler ger sig till känna //Tess

2009-04-17 @ 19:57:52
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Evalena

Du blev otroligt snygg i håret , passar dig bra.

Låter som en myssig kväll

2009-04-18 @ 07:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0