Ledigheten värmer min utsjasade person

Ledig...eller hemma i alla fall...till måndag nästa vecka och det mina vänner känns helt jäkla underbart.

Har jobbat skitbra i gruppen idag, fick jättemycket gjort och det känns riktigt skönt. Totalt fokus mellan 9 - 14 gjorde susen.....och så att jag är skittrött nu:).

Peter körde med Nicke idag och han var hur sprallig som helst...lydigt sprallig alltså...sprang så Peter fick ligga i med tömmarna i hand.....han dreglade mer en tröja för mej också..med gräsdregel....ja, inte Peter utan Nicke alltså hehe....Hoppas jag får bort det.....nåja, annars är det väl inte jordens undergång...får väl skylla mej själv då inte stallkläderna va på....

Väntar in LOST med stor spänning...ska bli skitkul!!!

Appropå svininfluensan / pesten.....hur rädd ska man va??? Är det nån idé att va rädd?? Kan jag påverka förloppet?? Svaret är nej, det är ingen idé att vara rädd för jag kan inte påverka förloppet så sluta tjata om hur skraja ni är och fokusera på hur jäkla synd det är om de som de fakto har drabbats. Vår tid kommer tids nog...varför sprida panik redan nu....spar på krutet och njut av att det just idag faktiskt är helt otroligt skitbra!!

Vill du ändå skydda dej OM det kommer så spring och köp alcogel eller handdesinfektionsmedel och ravioli på burk...det var tipset vi fick på radion imorse.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Tack för dina snälla ord! =)

Det är jätteroligt med silversmide.

Jag har gått kurser genom Folkuniversitetet.

Gillar du att pyssla och sånt?



Ha en fin kväll!



Kram

2009-04-28 @ 21:51:28
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Evalena

Vad skönt för dig att vara lite ledig..kram

2009-04-29 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0