Karius och Baktus

Kommer ni ihåg de små tandtrollen som man såg som film i skolan som barn. De bor i munnen och hackar, bygger och gör hål i våra tänder.



Jag har alltid tyckt om de söta små trollen....men det var innan de bestämde sig för att flytta in i min mun.
De hackar, borrar och bryter och jag försöker skölja bort dom med vatten, jag borstar hårt och febrilt men de bara hånflinar och fortsätter sitt hackande.

Har aldrig någonsin haft tandvärk förr, men nu vet jag att det gör fruktansvärt ont.....

Kramelikram från Karius och Baktus hyresvärd

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Åh..Karius & Baktus!! *Nostalgi



Ska till tandläkaren på tisdag och laga ett jättestort hål.. :((
Rädd*

2009-04-18 @ 19:14:12
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0